Podwyżki cen u producentów – pomóż swoim klientom

Podwyżki cen u producentów – pomóż swoim klientom

Podwyżki cen artykułów celulozowych

Nikt nie lubi podwyżek, zwłaszcza jeśli dotyczą one produktów, których potrzebujemy do codziennej pracy. Niestety, z miesiąca na miesiąc coraz więcej producentów dokonuje korekty cen w swojej ofercie, przez co również klienci końcowi mocno odczuwają podwyżki. Dotyczy to również produktów higienicznych, tj. ręczniki papierowe, czyściwa, chusteczki, papiery toaletowe czy podkłady medyczne.

Co wpływa na tak duże podwyżki cen artykułów higienicznych?

  • Wzrost cen surowca – celulozy i braki w jej dostępności.
  • Deficyt surowców do produkcji artykułów z makulatury (co rzutuje na popyt na produkty celulozowe).
  • Podwyżki cen gazu, energii – wyższe koszty produkcji.
  • Wyższe koszty produkcji i zakupu opakowań kartonowych, produkowanych z makulatury, podwyżki cen opakowań foliowych.
  • Większe koszty zatrudnienia.
  • Wyższe koszty transportu wynikające z podwyżek cen paliw.

To tylko przykładowe czynniki, mające bezpośrednie przełożenie na wzrost cen produktów – zarówno od polskich producentów, jak i zagranicznych. Do tego dochodzą również braki dostępności niektórych artykułów, wynikające z braku surowców.

Jeśli potrzebujesz wsparcia w doborze produktów  lub chcesz wprowadzić artykuły BulkySoft do swojej oferty, a tym samym zapewnić swoim klientom alternatywne produkty higieniczne, o takich samych lub zbliżonych parametrach – skontaktuj się z nami>>

Jak możesz pomóc swoim klientom w czasach ciągłych podwyżek cen?

  1. Zapewnij kompleksową ofertę – jeśli dostarczysz swojemu klientowi wszystko, czego potrzebuje to przełoży się to na niższe koszty związane z dostawami.
  2. Zaproponuj tańsze produkty alternatywne. Niższe ceny nie zawsze oznaczają gorszą jakość – przykładem są np. czyściwa, papiery toaletowe czy ręczniki BulkySoft, które dostępne są w różnych wariantach (premium, standard, ekonomiczne), jakościowo nie odbiegające od innych tego typu produktów dostępnych na rynku. Mają świetny stosunek jakości do ceny, dzięki czemu Twoi klienci mogą swobodnie rozdysponować budżet, bez uszczerbku na komforcie, higienie i bezpieczeństwie.
  3. Wskaż swoim klientom systemy dozowania zmniejszające zużycie – dobrze dobrane dozowniki i wkłady pozwalają na kontrolowane zużycie ręczników, papierów czy mydła. Dozowniki są tak zaprojektowane, by wydawały po jednym odcinku wkładu lub jednej porcji mydła (wystarczającej do dokładnego umycia rąk). To sposób na REALNE oszczędności – mniejsze zużycie to rzadsze zakupy, a więc niższe koszty!

Zobacz produkty BulkySoft będące najlepszymi zamiennikami innych tego typu artykułów higienicznych>>

Przeczytaj też Jak wydać mniej pieniędzy i jednocześnie zapewnić higienę i bezpieczeństwo>>

Dozowniki zmniejszające zużycie

Dozowniki BulkySoft to nie tylko mniejsze zużycie – to również ponadczasowy design!

LinkedIn
BulkySoft logoZOSTAŃ DYSTRYBUTOREM PRODUKTÓW BULKYSOFT